Nová lištička pro MSIE7

Připravujeme novou lištičku pro IE7 (časem i pro Firefox 3).

Naším cílem je, aby nová lištička nezabírala příliš mnoho místa v okně prohlížeče, aby byla užitečná a snadně ovladatelná. Prostě aby Vám opravdu zjednodušila práci a zpříjemnila život. K tomu ale potřebujeme poznat Vás uživatele. Chceme se zeptat, co od lištičky očekáváte, čím vás stávající verze zlobí a co na ní naopak oceňujete.


Stará lištička

Rozhodli jsme se rozšířit koncept celé lištičky. Kromě tlačítek a služeb klasické lišty bude mít uživatel možnost označit text na webové stránce a nechat s ním něco provést (hezké by bylo přeložit označený anglický text do češtiny nebo vyhledat označenou adresu na mapách).

Chceme zlepšit ergonomii přístupu k emailové schránce a umožnit přístup i k jiným emailovým schránkám mimo Seznam. (Pro přístup k emailové schránce slouží i pošťák, který je schovaný v liště windows. Ten se také dočká upgradu.) V rámci úspory místa nejspíše sloučíme Inputbox pro zadání hledaného textu s podobným Inputboxem integrovaným v prohlížeči. Dále máme ještě pár nových nápadů, ale to se nechte překvapit.

Zajímalo by nás, které prvky lišty používáte. Používáte kontrolu pravopisu ve formulářích, oháčkování textu ve formulářích? A pokud je nepoužíváte, tak je to proto, že nic takového nepotřebujete nebo protože nefungují tak, jak byste si představovali? Máte něco, co vám v lištičce chybí?

Protože jsme každý jiný, tak se lištička půjde upravit k individuální představě každého z nás. Každá její komponenta půjde vypnout a zapnout.

Těšíme se na Vaše představy, nápady, návrhy a komentáře.

Rubrika: Upgrady a vývoj

Komentáře k článku: Nová lištička pro MSIE7

  1. Autor: wagoon | 20.6.2008 | 14:41

    [1]Od nove listicky ocekavam predevsim to, ze se nebude bit s listickou google. Dneska bohuzel neni mozne mit ty dve nainstalovane najednou:( (prohodi se nazvy, maze se navzajem nastaveni…)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  2. Autor: Marty | 20.6.2008 | 15:54

    [2]Ocenil bych vydani listicky pro FF3 nyni, treba i te soucasne nevylepsene. Pokud vim, tak to neni nijak zlast narocne, jde o mensi upravu. Co se tyce sluzeb, tak jsem hodne vyuzival slovnik, ktery byl zdarily zpracovanim. Na vyhledavani jsem listicku nepouzival, protoze ve firefoxu jsem si zvykl na policko vedle adresniho radku, ktere se da vyvolat klavesovou zkratkou.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  3. Autor: Dominik Fiala | 20.6.2008 | 18:14

    [3]A Opera nic?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  4. Autor: Wokt@ | 20.6.2008 | 20:41

    [4]Přesně, vyrobte prosím i nějaký widget pro operu…

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  5. Autor: noname | 20.6.2008 | 20:46

    [5]já bych uvítal, kdyby jakékoliv tlačítko a funkce šla odebrat a aby celá lišta nemusela zabírat celý řádek. Tj. když budu chtít třeba ukazovat jenom srank, tak abych si to mohl umístit jako tlačítko normálního adresního řádku. Mohla by tam být také integrace s klasickým adresním řádkem, takže by to fungovalo jako i!m feeling lucky od google. Mohl by tam být třeba panýlek s nějakou novinkou, panýlek počasí atd. prostě více využít všech vašich služeb.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  6. Autor: Jakub | 20.6.2008 | 21:10

    [6]Dobré by bylo udělat lištičku pro Mapy.cz. Prostě Mapy více integrovat do lištičky.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  7. Autor: mexico | 20.6.2008 | 21:10

    [7]Bylo by super kdyby se dala lista pouzit jen jako prekladac slov nebo i vet,ale bez nutnosti mit listu viditelnou v okne.jen na pozadi,ale to si asi muzu nechat zdat ze?A ocenil byl moznost mit ji i v postaku bourliveho ptaka od mozily.Chodi mi dost mailu v EN a semtam se preklad sikne a ted to musim kopirovat na web.Taky by se siklo moznost prekladu jen vyznacene casti slova, protoze nekdy se stane ze slovo v mnoznem cisle nebo minulem case listicka nedokaze prelozit ale v beznem tvaru uz ano jenze to je potreba oznacit okopirovat a prenest do policka slovniku na webu. Preju hodne zdaru v praci a udelejte listu prvni pro Firefox 3, IE si to nezaslouzi mit prvni

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  8. Autor: N82 | 20.6.2008 | 21:13

    [8]Mohli by ste prepojit LISTICKU so slovnikom zo zonamu a vyuzit ZVUKOVU STOPU SLOVA.. Zislo by sa to pri tom ako sa dane slovo vyslovuje z angl. napr. .Mohlo by byt moznost povolenia ci prehravat zvuk slova anglickeho ak sa preklada abo nie…

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  9. Autor: Pavel Kodýtek | 21.6.2008 | 00:43

    [9]Když jí bude možné šoupnout do jiného řádku tak, aby sama nezabírala celý řádek, když bude pod s-rankem přímo čitelná číselná hodnota a pokud bude umět na klávesovou zkratkku otevřít aktuální stránku v IE (Firefox přeci jen nedokáže některé stránky zpracovat tak, aby fungovaly stejně jako v IE), tak budu zcela spokojen. Zvláště pak, pokud se dá navíc všechno samostatně také zapnout/vypnout.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  10. Autor: Hoshi-sama | 21.6.2008 | 10:36

    [10]Nejlepší by bylo kdyby lištička zabírala méně místa a fungovala ve Firefoxu 3. Možnost překladů nebo kontroly pravopisu (překlepů) je lákavá, ale kdo něco podobného chtěl, už si to dávno sehnal. Dnes už to není takový komfort, ale stále je to užitečné. Vyhledávání na mapách je sice plus, ale nevím o kolik to zjednoduší práci pro běžného uživatele to nebude taková úleva.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  11. Autor: Richard | 21.6.2008 | 10:43

    [11]především bezproblémová funkčnost s lištou google, přecijen kdo s tím pracuje častěji má obě

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  12. Autor: asas | 21.6.2008 | 12:31

    [12]uvítal bych aby Lištička překládala kvalitněji než Google i celé texty, taky bych uvítal lépší propagaci na tento program:)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  13. Autor: stardust | 21.6.2008 | 12:37

    [13]Díky za tento skvělý soft! Momentálně z lištičky používám především slovník. Ale až bude menší nebo budu mít větší monitor (mám 17″), tak si ji zobrazím.. Mě by se líbil automatický výběr jazyka, ze kterého se má překládat – v závislosti na jazyce, ve kterém je psána aktuální stránka. Často totiž čtu anglické a španělské stránky. V případě zájmu mohu poskytnout moji upravenou verzi Seznam Lištičky, která toto umí.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  14. Autor: Pavel | 21.6.2008 | 20:18

    [14]Díky. Jen bych se rád také přimluvil za novou lištičku pro Firefox 3. Často vyhledávám na Seznamu a momentální absence lištičky mi poněkud zpomaluje práci. Díky

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  15. Autor: yenik | 22.6.2008 | 09:56

    [15]Přimlouvám se za vylepšení překladu slov, která nejsou v základním tvaru (plurál, časování). Automatický výběr slovníku (nebo aspoň zjednodušené přepínání) by byl určitě užitečný. Jen při automatickém výběru by bylo dobré mít možnost preference jazyka pro případy, kdy např. španělská stránka obsahuje anglické citace.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  16. Autor: nob | 22.6.2008 | 16:28

    [16]bylo by super kdyby napriklad anglicke sloveso „give up“ se neprekladalo jako „give“ a „up“, ale jako „give up“, jako „vzdat“ … takze proste napriklad kdyz si oznacim frazove sloveso pravym tlacitkem mysi, tak at se mi prelozi… tak to nevzdejte, zadny „give up“ a koukejte s tim neco udelat …:-) a at to nepreklada pouze slova v zakladnim tvaru, to vubec nefunguje napriklad u spanelskeho jazyka, kde mnozne cislo je pouze pridanim jednoho pismenka navic :-)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  17. Autor: Kajik | 23.6.2008 | 11:20

    [17]Také bych dal zelenou dříve verzi pro Firefox 3, než pro IE7. Přešel jsem na FF3 a jsem bez překladu na stránkách celý smutný. Neuvedete přibližný termín dokončení?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  18. Autor: Slávek | 23.6.2008 | 11:35

    [18]pánové zkuste „gastrobazar“, celkem jsem se nasmál, ne že bych to majiteli nepřál, ale celkem dobrý, pokud chcete, tak Vám naposílám těhle prapovýsledků víc

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  19. Autor: Jakub | 23.6.2008 | 14:34

    [19]Jasná zpráva. Nejdříve opravíme starou lištičku, aby běhala i pod Firefox 3. Už na tom pracujeme, budeme se snažit, aby to bylo hotové co nejdříve.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  20. Autor: Vazba | 23.6.2008 | 15:07

    [20]Listicku mam schovanou, ale mam zaply slovnik. Uvital bych, kdyby to prekladalo i souslovi, tj. ze kdybych si vyraz na strance oznacil a najel nad nej mysi, zobrazil by se preklad oznaceneho textu. Dale si listicku obcas zviditelnim, kdyz se potrebuju podivat na s-rank. Bylo by dobre, aby byl s-rank napr. ve statusbaru (s moznosti zapnout/vypnout), jak to mivaji ruzne rozsireni pro pagerank. Takze celkove bych uvital, kdyby ruzne funce listicky byli integrovane do prohlizece, bez nutnosti zobrazovat samoutnou listicku.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  21. Autor: Petr | 23.6.2008 | 15:37

    [21]Přimlouval bych se také za Lištičku pro Firefox 3. Nevím, jestli upřednostňování IE je moudré (všichni v mém okolí používají FF a ne IE :-))

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  22. Autor: Michal | 24.6.2008 | 20:25

    [22]Přál bych si Lištičku pro Firefox 3. Používal jsem ji ve starší verzi Firefoxu a teď mi chibí. Hlavně slovník a vyhledávání v mapách. U slovníku jak překlad vybraného slova (slov) na stránce, tak překlad zadaného slova.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  23. Autor: Martin | 24.6.2008 | 20:25

    [23]Určitě bych uvítal zmiňovanou práci Lištičky adresami a službou mapy.cz.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  24. Autor: Franta | 25.6.2008 | 12:39

    [24]ja vim ze to nesouvisi z clankem, ale neznam lepsi misto na upozorneni. ve vysledcich hledani se nachazi stranka http:// fitness-25.wamole.info ktera presmerovava na evidentne podvodnou stranku(tvrdi ze nalezla viry a ze si ma clovek nainstalovat activeX aby ho odstranila) tim ze pouzivam linux jsem si tvrzenim ze je podvodna naprosto jisty. Diky za odstraneni. PS: kdyby jste dali k vyhledavani(treba do paticky) moznost upozornit na zavadnou stranku, nic byste nepokazili.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  25. Autor: Jakub V. | 25.6.2008 | 23:12

    [25]Zdravím, díky za seznam lištička, který převážně používám k zjišťování S-RANKu ( občas nejede ) ale je to skvělý nástroj. Dále používám slovník. Prosím o co nejrychlejší dostupnost pro FF 3.0, alespon nejakou betu, at nemusim pouzivat IE :-) Díky a hodně úspěchů

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  26. Autor: maxo | 26.6.2008 | 11:56

    [26]Děkuji za hezký nástroj, chtělo by to něco ale udělat i pro Operu… Mám ale pocit, že tam to asi ani nejde co? :( nevadí no

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  27. Autor: Sarutobi | 26.6.2008 | 22:27

    [27]Samozřejmostí by měla být třeba přehledná RSS čtečka, funkce „úklidu“– mazání cache prohlížeče, historii stránek a cookies, zobrazení počasí, možná i rozšířená funkce vyhledávání (zkusím štěstí, atd.). ***Lištička by hlavně neměla zabírat moc místa. ***

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  28. Autor: Asuma | 26.6.2008 | 22:28

    [28]Je škoda,že lištička zatím nepodporuje Firefox 3. Hodně uživatelů určitě odvykne a přestane lištičku využívat. :(

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  29. Autor: K_A_I | 26.6.2008 | 22:36

    [29]Přál bych si Lištičku pro Firefox 3. Hlavně, aby nová verze nezabírala moc místa, jako ta stará.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  30. Autor: sikus | 27.6.2008 | 17:48

    [30]Já bych uvítal u překladu při najetí na slovo výslovnost. Jak psaná, tak by nebyla špatná i čtená, ale to už by bylo navíc.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  31. Autor: Pavel | 28.6.2008 | 12:58

    [31]Firefox 3 – ani nevím že je, musím zkusit. Jinak Lištička je super, akorát bych možná uvítal lepší design Lištičky.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  32. Autor: Kuba | 29.6.2008 | 10:56

    [32]Stará Lištička nechodila, pokud máte nainstalovaný AVG Antivirus a to i když byl úplně vypnutý (možná je AVG virus :-) ). Tuto zkušenost jsem si ověřil na několika PC. Neznám a nevím proč, ale opravdu stačilo kompletně odinstalovat AVG a nainstalovat AVAST nebo NOD a Lišťička běhala.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  33. Autor: K. T. Schnikow | 1.7.2008 | 08:50

    [33]V práci jsem používal lištičku pro přístup k elektronické poště, dokud jsem si nevšiml, že lištička používá HTTP místo HTTPS. Bylo by fajn, kdyby i lištička umožňovala výběr šifrovaného nebo nešifrovaného přístupu k e-mailu, jako je tomu u webového formuláře.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  34. Autor: Desper | 1.7.2008 | 10:23

    [34]Pěkně zdravím a předem děkuji, že jste Lištičku udělali..ale co mi chybí? 1. Určitě primárně verze pro FF3, klidně zatím ta současná (s tím, že by si sama měla kontrolovat možnost upgrade) 2. Tlačítko SEZNAM by se mělo dát otevírat v novém panelu. 3. Zajímavá funkce by bylo sledování nových vzkazů ve vzkazníku lide.cz či seznamu osob v nějakém omezeném počtu vybraných místností Ale vážně bych přednostně uvolnil současnou verzi pro Firefox 3 a pak si vymýšlejte upgrady (ale naučte Lištičku informovat o nové verzi).

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  35. Autor: delfajz | 9.7.2008 | 07:41

    [35]zdravim. listicka je super soft.Nemam ji zobrazenou a pouzivam z ni hlavne preklad slov na strance pomoci najeti mysi. Jeden z mala duvodu co mne drzi u FF, abych nepresel na Operu.Takze ted marne cekam na listicku (bez toolbaru) i pro FF3. problem s listickou je asi jediny, a to pokud zrovna neni stabilni internetove pripojeni, tak bych rekl, ze to trochu vytuhava browser (FF).

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  36. Autor: Thomas | 12.7.2008 | 15:54

    [36]Lištička je na hovno, když nefunguje normálně vyhledávání! Chcete se lidi zasmát? Tak se podívejte na výsledky nejlepšího fulltextu v České republice, tedy fulltextu Seznam.cz – zadejte si klíčové slovo „fragranitové dřezy“ a první odkaz? http://www.levna-sanita.info/fragranitove-drezy …. super, ale nic tam nenajdete. A když jim to pošlete na Seznam jako SPAM, tak nic a jedeme dále. Celej Seznam.cz patří do propadlišť dějin, je čas na Google.cz!!!

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  37. Autor: Marek | 17.7.2008 | 11:02

    [37]Co třeba udělat si lištičku podle sebe a vybrat si tam jen co chci třeba už to jde dneska nevím ale bylo by to fajn.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  38. Autor: Jakub | 22.7.2008 | 15:27

    [38]Dobrá zpráva pro všechny, co používají lištičku pod Firefoxem. Seznam uvolnil opravenou verzi lištičky, která už funguje i pod Firefoxem 3. Můžete si ji nainstalovat, případně můžete updatovat doplňky Firefoxe 3 a on si ji stáhne sám. Hurá!

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  39. Autor: Jakub | 25.7.2008 | 10:52

    [39]Tak jsme lištičku opravili ještě jednou, aby podporovala i jiné domény pro email, než jen seznam.cz a email.cz Snad už se takto bude čekat na novou lištičku příjemněji.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  40. Autor: Martina | 30.7.2008 | 15:57

    [40]Neuvažujete o nějakých přídavných modulech v liště? Napadá mne například předpověď počasí pro uživatelem zvolený region….

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  41. Autor: Robin | 4.8.2008 | 11:16

    [41]Za předpověď do regionu bych se také přimluvil.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  42. Autor: Slávek | 15.8.2008 | 07:31

    [42]humus http://search.seznam.cz/?q=reality+%C3%BAst%C3%AD&pId=VR1hkIMyojAW&count=10&from=61 + další dvě strany tapety

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  43. Autor: Roman | 15.8.2008 | 09:19

    [43]pro Slávek: asi se něco zase „ladilo“, do včerejska jsem byl stabilně na konci první stránky na slovo „vysavače“, dnes nejsem nikde, z webu lze najít jen několik nepodstatných stránek. Poslední dva týdny jsem na stránkách nic neměnil.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  44. Autor: Roman | 15.8.2008 | 09:58

    [44]Už je to zpět, jako předtím. Díky.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  45. Autor: Informatik | 18.8.2008 | 14:15

    [45]Já bych rád viděl program v tv :-) I když na to mohu použít jiné programy, že…

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  46. Autor: Slávek | 27.8.2008 | 05:15

    [46]nějak déle trvá zařazení do SERP po indexaci ? robot u mne byl, výsledky se neprojevují, google mezitím stihnul přeindexovat bez pozvání

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  47. Autor: martin | 27.8.2008 | 14:47

    [47]zdravím, nevim kde jinde se poptat o radu, ale už asi půl roku máme na nasem webu optimalizace-seo.cz nesmyslny screenshot u webu – http://search.seznam.cz/?q=anal%C3%BDza+pou%C5%BEitelnosti&mod=f – přidával jsem již nekolikrat pres formular ale zatim se nic neprojevilo, muzete na to hosi prosim mrknout? díky

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  48. Autor: Vašek | 4.9.2008 | 00:30

    [48]Dobrá den. Mám otázku na fulltext tým seznamu. Mám poměrně nově zaindexovanou stránku www.naplanuj-to.cz. Asi měsíc. Byla mezi prvními pěti odkazy na výraz „kalendář jmen“. Minulý týden a teď po dvou dnech zase se úplně vytratila z výsledků. Chci se tedy zeptat, jestli je to normální, případně i důvod, proč se tak děje. Je to kvůli nějakému ladění seznamu, stáří (nebo spíše mládí) stránek nebo je to jiný problém? Jak mám stránky opět dostat do výsledků? Díky předem za odpověď. Snad se jí dočkám ;).

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  49. Autor: martin | 4.9.2008 | 13:24

    [49]taky dneska pozorujete zmeny ve vysledcich hledani fulltextu? deje se to i vasim webum nebo jenom mym? :-) Martin

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  50. Autor: zlosyn | 18.9.2008 | 02:06

    [50]Pánové, nechci vám do toho kafrat, ale váš bot při indexaci posílá zkryplený hlavičky. „Accept: ,application/atom+xml,application/pdf,application/rss+xml,application/xhtml+xml,application/xml,text/html,text/plain,text/xml,*/*“. A ve vašem zájmu dejte text/xml před text/plain, jeden poměrně hodně rozšířenej oRESTovanej framework vás jinak posílá do míst kde slunko nesvítí.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  51. Autor: yenik | 27.9.2008 | 15:20

    [51]1) po upgrade FF2 -> FF3 se v lištičce ve FF (ver 1.0.6) přestaly zobrazovat počty hledání; v lištičce IE7 a na webu se zobrazují. 2) chyba v lištičce pro IE7 – zkuste postupně zadávat „lyž“, „lyžo“, „lyžov“. „ž“ se odfiltruje a v nabídce jsou jen překlepy. Bez diakritiky to funguje bez problému.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  52. Autor: Martin | 30.10.2008 | 13:18

    [52]zdravim, sezenu jeste nekde listicku pro FF2? díky

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0