SeznamBot/3.0

První veřejná verze databáze je v testu

Vážená veřejná odbornosti,

přepsání samotného mechanismu pro získávání stránek s sebou nese změny v logice generování hledací databáze. Proto jsme se jako obvykle rozhodli přistoupit ke zveřejnění testovací verze hledání s dostatečným předstihem před tím, než půjdeme do ostrého provozu. Na tradiční adrese http://searchtest.seznam.cz naleznete obsah nové výdejové databáze. Celkový počet zaindexovaných stránek je zhruba stejný jako v současné výdejové databázi, tj. necelých 400 miliónů.

Pomozte nám při odhalování nedostatků této testovací (alfa) verze databáze. Zkontrolujte prosím své weby.

Co nás zajímá?

Nejde o pořadí. Testujeme obsah databáze. Chceme zjistit, zda v databázi nic důležitého nechybí.

  • Zcela chybějící domény
    Pokud při hledání s operátorem site: (např. site:seznam.cz) není nalezena žádná stránka z domény.
  • Málo proindexované domény/počet zaindexovaných stránek pro jednotlivé weby.
    Odhad počtu vyhledaných stránek při hledání s operátorem site: by neměl být výrazně nižší než v současném hledání.
  • Chybějící navigační stránka, typicky hlavní strana webu.
    Na navigační dotaz chybí ve výsledcích ta jediná správná stránka (př.: dotaz konopiště -> chybějící HP konopiště)
  • Četnost návštěv robota na jednotlivých url.
    V přístupových lozích vašich webů lze porovnat periody návštěv současného a nového robota. Stránky, které se často mění, by měly být navštěvovány ve výrazně kratším intervalu než stránky neměnné.
  • Jakékoli další nesrovnalosti a nestandardní chování robota (ignorování návštěvních period, definic v robots.txt, meta tag noindex aj.).

Co není předmětem testování?

Předmětem testování není pořadí stránek. Nejedná se o finální verzi hledání. Pořadí stránek vzhledem ke konkrétním dotazům není konečné, váhy hledání se budou ještě výrazně měnit.

Pokud narazíte na chybějící stránku/doménu nebo jinou chybu související s robotem, dejte nám prosím vědět. Všechny vaše podněty budeme vyhodnocovat, ale není v našich silách jednotlivě odpovídat v komentářích. V případě závažných reportů, k nimž budeme potřebovat detailnější informace, vás kontaktujeme na e-mailu.
Za vaše konstruktivní připomínky předem díky.

Rubrika: Robot

Komentáře k článku: SeznamBot/3.0

  1. Autor: Jan Lorenc | 27.4.2011 | 11:13

    [1]Dobrá práce. Mám jednu připomínku, robot nyní špatně indexuje omezení z robots.txt http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3Aalbixon.cz hned první odkaz

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  2. Autor: Petr Bechyně | 27.4.2011 | 11:37

    [2]Dobrá práce, vážně. Už bylo načase. Sice jsem našel stále některé problémy s pořadím relevantních stránek, ale jak sami píšete, o to v testu nejde, a pevně veřím, že se výsledky skutečně zlepší. Ohledně indexace stránek, vyřazení HTTP 404, agragace výsledků apod. již nyní viditelné změny k lepšímu. Jen tak dál.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  3. Autor: tom | 27.4.2011 | 11:42

    [3]Ahoj myslím že to vypadá velmi dobře, jen bych si dal pozor na „obejítí“ našeptávače jako se to děje nyní např na slovo půjčky :) Zkuste si v současném vyhledávači začít hledat půjčky a vyskočí vám tam mega fráze: pujcky bez registru bez prijmu bez poplatku bez zastavy zenam na md – což asi není dobře ?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  4. Autor: Petr Rozsypal | 27.4.2011 | 13:25

    [4]Zdravím, vypadá to podstatné lépe, alespoň co se indexování týče : 1) Starý bot neindexoval už téměř vůbec, nový jede cca 1/10s. 2) Máte občas nevhodně (nebo vhodně?) chycené description : http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3Atixik.com+Pa%C5%99%C3%AD%C5%BE&sId=RSM6xGElSBYVsejM20zB&sourceid=top&thru= třetí výsledek Paříž. 3) Zvažujete něco jako WordPress ping? Při vysokém počtu článků denně by bot mohl začít indexovat opravdu rychle zejména ten správný obsah. 4) Sice jste to psali, ale… pevně věřím, že se pořadí opravdu ještě zásadně změní: http://searchtest.seznam.cz/?q=egremni&sId=RSM6xGElZv37sev3yNwg&sourceid=top&thru= pouhé KW v title obrázku namísto téměř elaborátu (http://cs.tixik.com/plaz-egremni-2356296.htm) asi nejsou pro uživatele to pravé.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  5. Autor: Martin Hruška | 27.4.2011 | 13:41

    [5]Koukám že IDN stále neumíte, nechcete se stydět? Teď když už funguje i v .eu, ve všech prohlížečích a vy to pořád ignorujete. Už si konečně zvykněte, že to je standardní rozšíření. Ostuda! Viz např. doména http://xn--hkyrky-ptac70bc.cz/ kterou vůbec nemáte. Srovnejte dotaz „háčky čárky“ třeba na Googlue.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  6. Autor: Jan | 27.4.2011 | 13:49

    [6]na dotaz http://searchtest.seznam.cz/?q=kralovske+spani&sId=zXk8QYxXOqNkwVHdZSwV&sourceid=top&thru= nenalezne rootovou stranku ale www.kralovske-spani.cz/matrace-do-postele.​html

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  7. Autor: Jan | 27.4.2011 | 13:52

    [7][6] do presneni pri site:www.kralovske-spani.cz hlavni strana nenalezena

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  8. Autor: Jaroslav Flendr | 27.4.2011 | 13:57

    [8]Několik týdnů stará stránka není v indexu viz http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3Abulvy.cz&sId=U-LhVo-iwdeEwVHnRzAG&sourceid=top&thru=

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  9. Autor: Tomas | 27.4.2011 | 13:58

    [9]site:www.xparfemy.cz nenalezena HP

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  10. Autor: Jan | 27.4.2011 | 14:06

    [10]alfa verze 82 zaindexovanych stranek, stara verze 1375, je to docela velky rozdil

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  11. Autor: Jirka | 27.4.2011 | 14:16

    [11]site:www.dekorace-do-bytu.cz alfa verze 76 zaindexovanych , stara verze pres 6.000

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  12. Autor: Uncle | 27.4.2011 | 14:50

    [12]Mám málo zaindexovaných stránek, viz: http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3Avezovky.cz vs. http://search.seznam.cz/?q=site%3Avezovky.cz

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  13. Autor: Martin Matějka | 27.4.2011 | 14:59

    [13]můj eshop www.smallcars.cz má v původní verzi na site:smallcars.cz celkem 15297 stránek, v nové verzi pak nepatrně víc – 15680. Nicméně při zadání site: na google získám číslo přes 44 tisíc. Takže z tohoto pohledu to pro mne neznamená výraznější změnu, patrně :) držím palce ať to jde :)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  14. Autor: David | 27.4.2011 | 15:35

    [14]Zdravím, v testovací verzi máme o 50% nižší index. 242 162 nalezených stránek nová verze. 444 251 nalezených stránek stará verze. www.hledejceny.cz.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  15. Autor: Mirek | 27.4.2011 | 15:50

    [15]Mam zaindexovanou pouze hlavni stranku na nove verzy, stara verze ma indexovanych 20 stranek ale v sitemap.xml mam 58 stranek takze taky nic moc ;). http://zahrajsi.eu/

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  16. Autor: Michael Matyáš | 27.4.2011 | 16:06

    [16]site:www.annonce.cz – na betě neukáže homepage

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  17. Autor: Radýs | 27.4.2011 | 16:16

    [17]Ahoj Honzo, rád vidím že stále běháš.. Tak Albion jo? :) .. ok.. Měj se fajn, JF

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  18. Autor: Jirka | 27.4.2011 | 17:12

    [18]Zdravím, search.seznam.cz – site:gabinka.cz – 776 stránek a searchtest – site:gabinka.cz – 242 stránek

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  19. Autor: Jan Štráfelda | 27.4.2011 | 18:52

    [19]Také se připojuji k pochvale, na všechny testované domény nalezl nový robot více stránek než bylo v původním indexu – někdy i trojnásobek.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  20. Autor: Karel | 27.4.2011 | 19:01

    [20]Zdravím všechny svoje fanoušky, moje stránky se v novém indexu zmenšily o skoro jednu čtvrtinu.. http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3Awww.karelgott.com

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  21. Autor: petr.m | 27.4.2011 | 23:31

    [21]Konečně jste přiznali, že výpadek HP není neobvyklý. Škoda že váš helpdesk stále rádí lépe optimalizujte:(

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  22. Autor: Jakub | 28.4.2011 | 01:26

    [22]Tohle je ještě na dlouho… Fakt sry ale dmc je to že ten kdo je naučený na seznam hledá seznamem a těžko budete laikovi řikat že seznam je shit di a hledej na google nebo jinde tam se indexuje a katualizuje.Tohle byl podle mě pro seznam nešťasnej (sklik ěťastněj) krok. Osobně nechápu politiku seznamu, spustit něco co neběží pak běží pak zase běží a teď chlácholí že indexuje… Jako psát že „nezajímají nás ranky“ to je jako že potřebujete vědět že to aspoň už indexuje ?? Že to už aspoň po půl roce dělá i relevantní scr ??? To si fakt děláte srandu už nebo sou tady už všichni kolem tak blbi že vám odkejvou všechno

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  23. Autor: Jakub | 28.4.2011 | 01:31

    [23]btw: neni co chválit ani atd. dokud nebudete mít hotovo tohle je už fakt hrůza. Namixovat a těžit a na uživatele kašlat

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  24. Autor: Tomas | 28.4.2011 | 01:47

    [24]Zamakejte na detekci duplicit, to by indexovaci bot mel take umet. http://searchtest.seznam.cz/?q=zidle druhe a treti misto naprosto totozne weby http://www.kancelarske-zidle-kresla.cz/zidle-do-kancelare/zdravotni-zidle-therapia-maxi-991/ a http://www.kastro.cz/kancelarske-zidle/zdravotni-zidle-therapia-maxi-991/

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  25. Autor: Daniel Jurášek | 28.4.2011 | 08:18

    [25]Dobrý den, při zadání site:eurokosik.cz v testované verzi vyhledávače chybí hlavní stránka www.eurokosik.cz http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3Aeurokosik.cz&sId=7afHATCIwSC-LXaoPevV&sourceid=top&thru=

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  26. Autor: Robin | 28.4.2011 | 08:21

    [26]site:easy-prace.cz – chybí zcela v novém robotu HP www.easy-prace.cz, a počet zaindexovaných stránek na současném cca 8000, na novém cca 350

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  27. Autor: Petr | 28.4.2011 | 08:50

    [27]site:hryprokluky.cz – chybí HP

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  28. Autor: Petr | 28.4.2011 | 09:32

    [28]site:jump-tandem.cz – HP indexována, počet indexovaných stránek 1086, na searchtest 271, návštěvnost nového robota je lepší.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  29. Autor: Pavel Franc | 28.4.2011 | 09:45

    [29]site:mozilla.cz – 10 866 vs. 5 093 stránek

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  30. Autor: Honza | 28.4.2011 | 09:51

    [30]Ahoj, snížení ze 100 587 na 68 440 stránek u Stmivani.eu

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  31. Autor: Hynek Olchava | 28.4.2011 | 10:47

    [31]site:astrocesty.eu – reálný počet stránek je 300+, ostrý Seznam hlásí 81, searchtest hlásí 15, Google hlásí 362

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  32. Autor: Kamila | 28.4.2011 | 11:21

    [32]Dobrý den, posílám snížení indexace u některých webů: www.vsenagolf.cz – zde bych prosila přehodnotit celkově, protože stránek má být zaindexováno tak tisíce. Jinak je rozdíl v textu i normálu. www.expert-na-seo.cz – o polovinu méně www.ucetnictvi1.org – o polovinu méně

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  33. Autor: bio | 28.4.2011 | 12:00

    [33]Aneb jak Seznam Googlu vzhled ukradl. Styďte se! Doufám, že vás Google brzo porazí na hlavu.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  34. Autor: Tomáš Halada | 28.4.2011 | 14:00

    [34]Nesrovnalosti u webu www.easy-travel.cz – stránek k indexování 6.000+ – ostrý seznam 251 – searchtest 138 – google 3.000+

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  35. Autor: Ladino | 28.4.2011 | 14:59

    [35]Na searchtest „site:dfr.fm“ nebylo nic nalezeno. Na klasickem search nalezeno pouze 21 zaindexovanych stranek a realita je 300+. Homepage neni zaindexovana vubec.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  36. Autor: Drago | 28.4.2011 | 16:35

    [36]Počet indexovaných stránek klesl na polovinu (z 4895 na 2597), což je fajn vzhledem k tomu, že mám na blogu cca 1200 blogpostů. Možná by více mohl robot věřit souboru sitemap :) Možná by stálo za to naučit crawlera pracovat s nejrozšířenějšími CMS jako WordPress anebo Joomla.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  37. Autor: Petr | 28.4.2011 | 21:46

    [37]Pokles indexovaných stránek u tří testovaných webů o 30 – 50 procent. jen doufám že to s tím pořadím bude pravda a né že se to zase pak nasadí a výsledky budou lítat zase půl roku.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  38. Autor: Tatar | 28.4.2011 | 22:16

    [38]http://www.prahapopis.info/wear/leginy/letnkozaky/ na různé longtaily se zobrazují tyto nešvary http://ucesy.88i.cz/ucesy-pro-polodlouhe-vlasy.html v testovací verzi je to lepší,

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  39. Autor: siva01 | 28.4.2011 | 22:31

    [39]Seznam.cz: site:futon-futony.cz Na dotaz „site:futon-futony.cz“ nebylo nic nalezeno Google mi zaindexoval 2 stránky

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  40. Autor: Jakub | 29.4.2011 | 08:29

    [40]Zdravím, tak jsem vyzkoušel a… na dotaz http://searchtest.seznam.cz/?q=vodní+dýmky mi nenajde hlavní stranku www.kurarna.cz jako dosud ale „jen“ www.kurarna.cz/21-sety-vodnich-dymek taktez pocet indexovaných stránek je v novém cca poloviční

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  41. Autor: Lukas | 29.4.2011 | 09:24

    [41]Dávám palec nahou indexuje více stránek než ta původní verze. A řekl bych že i vyhledávání je rychlejší. Lukáš

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  42. Autor: Marketa | 29.4.2011 | 11:48

    [42]Koukala jsem na všechny weby a všude to je stejně a nebo více nalezených stránek. Seznamu držím palce!

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  43. Autor: Pavel | 29.4.2011 | 14:04

    [43]takto je to o moc lepší!!!!! Konečně to vypadá docela dobře

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  44. Autor: Honza | 29.4.2011 | 14:51

    [44]Dobrý den, po kontrole našich webu jsou zásadní rozdíly v počtu indexovaných stránek. puvodní index/beta verze www.soleada.cz 803/1828 www.polarni-plavby.cz 385/23 www.plavbykaribikem.cz 205/122 Děkuji

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  45. Autor: Milan | 29.4.2011 | 15:24

    [45]Proč když zadám site:www.vybornyweb.cz, tak to vrací i výsledky pro doménu blog.vybornyweb.cz ? (dělá to i současná produkční verze)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  46. Autor: adam | 29.4.2011 | 15:49

    [46][45] zkuste operator host: popsany je to na http://napoveda.seznam.cz/cz/pokrocile-hledani.html

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  47. Autor: Petr | 30.4.2011 | 13:52

    [47]Dobrý den všem, konečně začal robot pracovat :-) , akorát v novém testovacím robotovi je indexováno méně stránek než v současném a to u webu www.Bebinka.cz a www.Happymum.cz.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  48. Autor: Jiří Bureš | 30.4.2011 | 16:00

    [48]Babiččiny recepty (recepty.jiribures.cz): * searchtest: 1 stránka * search: 13 stránek

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  49. Autor: Jiří Bureš | 30.4.2011 | 16:00

    [49]Babiččiny recepty (recepty.jiribures.cz): * searchtest: 1 stránka * search: 13 stránek

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  50. Autor: Jiří Bureš | 30.4.2011 | 16:01

    [50]Omlouvám se za duplicitu. Smažte ji. Díky.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  51. Autor: Milas | 30.4.2011 | 17:07

    [51]Dobrý den, trochu odbočím. Funguje paralelně i starší SeznamBot? Výsledky na stejný dotaz se mění i 3x během dne a již se to nějakou dobu opakuje. Nečeká se na spuštění změn a toho co nasbíral nový Bot?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  52. Autor: Lukáš | 30.4.2011 | 17:18

    [52]První slovo (SPŠCHG) je zkratka, robot však nesprávně převádí na variantu s malými písmeny (Spšchg). http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3Achemgym.cz

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  53. Autor: Dan | 30.4.2011 | 18:01

    [53]levnehodinky.eu – stará verze indexuje 699 stránek, nová jenom 441

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  54. Autor: petr | 2.5.2011 | 13:14

    [54]dobrý den, při hledání s operátorem site:podlahy-kladno.cz není doména nalezena. pěkný den

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  55. Autor: Michal | 2.5.2011 | 20:00

    [55]Zatím to vypadá dobře, ale odstraňte z toho fulltextu ty doménové spamy např na kw. český krumlov ubytování atd. také se hodně ukazují domény 3tího řádu na prvních místech což je kravina atd. Chce to ještě ladit.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  56. Autor: Vaclav Kusak | 2.5.2011 | 21:52

    [56]U sveho webu mam mene nez polovinu zaindexovanych stran.. http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3A24development.cz&sId=Rz7m4Z-hwrdO7etZOc22&sourceid=top&thru=

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  57. Autor: glamur | 3.5.2011 | 11:05

    [57]Na slovní spojení koupelny ostrava byl včera web na první straně výsledků, teď z výsledků zmizel… Proč?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  58. Autor: soft finance | 3.5.2011 | 11:08

    [58]Na slovní spojení účetnictví ostrava má být web na první straně výsledků… je na šesté straně. Na googlu je na první straně

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  59. Autor: Radim | 3.5.2011 | 11:09

    [59]Proč to s tou optimalizací nefunguje u Vás tak jak má. Už mě to nebaví fakt

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  60. Autor: Michael | 3.5.2011 | 12:17

    [60]Poloviční počet stran http://search.seznam.cz/?q=site%3Akulina.cz vs. http://searchtest.seznam.cz/?q=site%3Akulina.cz

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  61. Autor: Radim Smička | 3.5.2011 | 15:32

    [61]Přijde mi, že 90% velkých webu má v novém indexu polovinu a méně stránek. Idnes, Ihned, Heureka, samozrejme i muj Bazos.cz i konkurencni Sbazar.cz.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  62. Autor: Mara | 3.5.2011 | 15:56

    [62][55] proč by měly být domény 3.řádu spamy??? Copak na doméně 3.řádu nemůže být kvalitní obsah? Nedíval jsem se na ty konkrétní výsledky na kw ubytování CK, ale mám na myslí domény 3.řádu obecně…

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  63. Autor: Karel | 4.5.2011 | 10:26

    [63]Je nějaký orientační termín, kdy to půjde do ostrého provozu. Týden, dva, měsíc ?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  64. Autor: Tomáš Glabasňa | 4.5.2011 | 12:50

    [64]Nový robot indexuje ještě stále na stránkách www.nej-ceny.cz pouze 854 stránek Starý robot 54582 stránek

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  65. Autor: Honza | 5.5.2011 | 02:45

    [65]Indexuje vesměs stejně, nebo víc. Výsledky vyhledávání jsou námátkou stejné. Od 7. stránky chybí pejskouva stopa u strany 1 :-)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  66. Autor: tombik | 5.5.2011 | 20:52

    [66]Zdravím, robota už jsem v logu vídával už poměrně dávno (a neustále ho vídám) a zdálo se, že brousil jako zběsilý, ale jediné co je chybné jsou snad jen screenshoty stránek. Zkuste si site:sporehrdinove.cz (Darkspore logo nahoře často chybí)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  67. Autor: Petr Bechyně | 6.5.2011 | 14:30

    [67]Stejný dotaz jako výše: Je nějaký orientační termín, kdy to půjde do ostrého provozu. Týden, dva, měsíc ?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  68. Autor: Jan | 7.5.2011 | 21:10

    [68]site:www.koberce-breno-eshop.cz zaindexovano novym robotem 42 stranek u stareho 780 stranek, takze docela problem, byl bych docela rad kdyby se tady nekdo kompetentni royhodl odpovedet, proc je tak malo zaindexovanych stranek u nekterych webu, je problem na webech nebo v robotovi. Robot 3.0 jinak stranky navstevuje.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  69. Autor: karel | 9.5.2011 | 08:54

    [69]Co se přihodilo , tři roky zpět jsme byli ve fultextu vždy mezi 3 prvníma pozicena a nyní padáme každý den o jednu pozici níž, optimalizaci máme v testech skvělou. co se děje , je to nějaká revoluce . kde můžeme otestovat jak na tom jsme nebo jak robot bude pracovat až se spustí naostro?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  70. Autor: Perouš | 9.5.2011 | 18:10

    [70]karel: optimalizaci máme v testech skvělou :-) Ono to bude tím, že seo se neměří na robotech, ale na lidech,

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  71. Autor: Raduz | 10.5.2011 | 12:16

    [71]To Karel: No jestli se jedná o váš web nebari.cz, tak je pořád co vylepšovat. Už jen to, že obsah homepage je duplikován z www.nebari.cz na nebari.cz, www.nebari.cz/index.php a nebari.cz/index.php. To už je dost špatně :-)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  72. Autor: Jarin | 10.5.2011 | 14:39

    [72]Podmětů na úpravy by bylo hodně, ale vzledm k tomu že vy po nás něco chcete a sami sem nenapíšete jedinou reakci, neposkytnu nic, co by mohlo váš fulltext vylepšit. Stejně tak geniálně funguje váš helpdesk, kde se člověk nic kloudného nedozví. Některé dotazy na helpdesk musím urgovat, poněvadž na ně nikdo nereaguje. Počkám ještě do podzimu, pak na tom bude Google s fulltextem líp než Seznam – tam má optimalizace ještě smysl. Na Seznamu je to už pasé.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  73. Autor: DJ | 10.5.2011 | 21:07

    [73]To Jarin: Souhlas, optimalizovat pro Seznam nemá sebemenší smysl. Jednou jste na první straně a jindy k nenalezení. Seznam chce prostě vytěžit z Skliku. Naštěstí si špatných výsledků vyhledávání už všímají i uživatelé internetu, když marně hledají, co znají.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  74. Autor: Karel | 10.5.2011 | 22:46

    [74]JJ také mě to štvě, že nikdo nekomunikuje a na podpoře slyšítě jen vše je v pořádku. A přitom když zadáte klíčové slovo tak při každém refreshi jiný výsledke a aby toho nebylo málo tak ještě 2- 3 x denně uplně jiné výsledky. Ale prý je vše v pořádku a chování je standardní :-)) Ale pravdou je, že už to vážně trvá hodně dlouho a negativismus vuči Seznamu mnou stále více prorůstá.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  75. Autor: Martin | 11.5.2011 | 09:42

    [75]Máte nestabilní výsledky – přijde mi to , jako by Vám souběžně běžely dvě databáze vedle sebe. Na dotaz mi to vyhodí web na 1. místě, a za 30 sekund je na devátém. A za pár minut zase první. A takhle pořád dokola

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  76. Autor: Petr | 11.5.2011 | 12:52

    [76]site:klosko.net searchtest=215, search=323, google=4810. Takze asi tak… Jestli to nebude tim, ze ani jeden vas robot stale poradne neumi „HTTP/1.1 301 Moved Permanently“ viz neustle se opakujici nesmyslne requesty, interne obezlickovane pres HTTP301 : http://www.klosko.net/rss_errorlog.xml?type=11

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  77. Autor: Lukáš | 11.5.2011 | 19:04

    [77]Také se přimlouvám zato aby tady někdo konečně napsal co se děje s řazením výsledků. Odpověď ve smyslu šlapeme na místě a nový systém bude spuštěn co nejdříve, nebo sbíráme data a ověřujeme nové postupy v řazení. Prostě cokoliv. Nebo je Váš cíl aby se tyhle dva grafy protly co nejdříve? http://www.toplist.cz/stat/?a=history&type=4

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  78. Autor: Vaclav | 11.5.2011 | 22:00

    [78]Škoda,že jste zapomněli, na čem seznam vyrostl – na fulltextu. Dnes jsem dostal během hodiny 4 různé výsledky na tentýž dotaz. Myslíte, že strategie nestabilních výsledků a skliku vám přinese něco dobrého v horizontu 2-3 let?

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  79. Autor: Jan | 11.5.2011 | 23:01

    [79][76] Jo jo presne tak, Seznam ma problem s 302 a 301 je to pro ne proste problem, a jak vidim tak neresitelny

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  80. Autor: Petr | 12.5.2011 | 01:27

    [80]Zdravím a hlásím pokles počtu zaindexovaných stránek na slevy.vyprodeje.cz, inzerce.vyprodeje.cz, zbozi.vyprodeje.cz a 14dnů již čekám na zaindexování velkoobchod.vyprodeje.cz. S HTTP301 je zjevně problém, viz. 301 u maloobchody.vyprodeje.cz směrem na zbozi.vyprodeje.cz . díky (?). Petr :)

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  81. Autor: Petr | 12.5.2011 | 05:00

    [81]Doplnění – samotná site:vyprodeje.cz má s novým Botem naopak více zaindexovaných stránek a pozice při vyhledávání pro nás důležitých slov přesně odpovídají stavu, před překopáním stránek, po kterém marně čekáme na pořádnou reindexaci. Kdyže prosím bude verze nasazena ? :) a nebo ať je kdykoliv, když se do té doby podaří zásahem shůry reindexovat stránky v rámci současné výdejové db ;) díky PG

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  82. Autor: Přemek | 12.5.2011 | 10:06

    [82]Dobrý den, Starý robot – site:oblibeny.cz – 40 000 stránek v indexu. Nový robot – site:oblibeny.cz – 24 000 stránek v indexu.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  83. Autor: Petrnson | 12.5.2011 | 19:11

    [83]Když do vyhledávače zadám svůj web http://multihry.cz, zobrazí se mi vždy popisek banneru (alt) místo description, či textu ve stránce. Myslím si, že seznam dokáže poznat, co je reklama a co regulérní obsah stránky.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  84. Autor: Zuzka | 21.5.2011 | 08:28

    [84]Za březen zaindexováno 395 stránek, duben jen 46, do 21. května dalších 444, což je celkem 885 stránek. Ovšem v sitemap jich je nyní 3482 a Google je má skoro všechny.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  85. Autor: LaMMa | 23.5.2011 | 12:17

    [85]Stale to bude indexovat len stranky s ceskym obsahom??

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0

      
  86. Autor: Ladislav Hubáček | 30.5.2011 | 20:27

    [86]Dobrý den, na naší doméně (www.zahradni-sortiment.cz)- web je nový cca od března 2011 jsme měly cca 50-80 návštěv denně z fulltext Seznamu a zruba stejný počet nám chodí z Google. Pracovali jsme na SEO a šlo to. Po změně robota je drastický pokles cca 6-12 návštěv denně. Klesl počet indexovaných stránek z cca 500 na 350. Prosím o komentář.

    S tímhle souhlasím 0 S tímhle nemohu souhlasit 0